SI-stafetten arrangeres i år for 68. gang. Løypene går i området ved Sandnes stadion med start og mål på stadion.
Oppdatering per 27.april: Lokale myndigheter har bestemt at tiltaksnivå 5B blir forlenget til og med onsdag 5.mai. SI-stafetten blir derfor utsatt til 8.mai og planlegges gjennomført etter nåværende nasjonale smittevernstiltak som er spesifisert/detaljert gjennom NFIF’s oppdaterte retningslinjer for gjennomføring av arrangement.
Oppdatering per 04.mai: Det er kunngjort at det vil bli gjort ei ny vurdering av lokale smittevernstiltak torsdag 06.mai, me kjem difor til å legga ut informasjon her om SI-stafetten blir gjennomført, som planlagt, 8.mai på kvelden samme dag. Det er fortsatt mogleg å senda inn påmeldingar fram til fristen 6.mai.
Oppdatering per 06.mai: Lokale myndigheter har kunngjort at nord-jæren går over til nasjonalt tiltaksnivå frå og med fredag. SI-stafetten går med dette som planlagt laurdag 8.mai.

OBS: Publikum og trenarar må fylla ut skjemaet nederst på sida, i forkant av arrangementet, for å få tilgang til stadionområdet.

SI-stafetten vil bli gjennomført/organisert som følger:

• Det vil kun være åpent for deltagelse opp til og med 19-årsklassen. Det blir egne klasser for gutter og jenter 17-19.
  • For aldersklassene 7-10 vil det kun bli mulig for deltagelse med lag tilhørende klubber/lag i Sandnes kommune.
  • For aldersklassene 11-19 vil det være mulig å delta med lag tilhørende klubber/lag i hele Rogaland.
  • Stafettpinner vil ikke bli brukt. Utgående løper kan forlate vekslingssonen når innkommende løper, på samme lag, har entret denne.
  • Arrangementet vil bli delt opp ihht deltakerantall.

Ny påmeldingsfrist er satt til torsdag 6.mai.

Resultater