Bli medlem!

Registrering i klubben. For å registrere ditt barn i klubben – langrennsgruppa, må det først registreres i min idrett: www.minidrett.nif.no
(se guide for dette nederst på denne siden)

Kontakt styret eller klubben via Facebooksidene hvis du trenger hjelp til dette.
Registrering og betaling innen tidsfrister er en forutsetning for å kunne være med på trening/renn. Betalingsinformasjon finner dere også på nettsidene våre.
Merk at trenings/rennavgift betales i tillegg til medlemsavgiften som betales direkte til Sandnes IL.

Sandnes IL Langrenn har to typer kontigent for medlemmene:

1. Medlemskontigent til Sandnes IL som følger kalenderåret.
– kr 500 pr medlem eller
– kr 1000 for familiemedlemskap

2. Renn- og treningskontigent som følger skisesongen 1/9 – 31/8:
– Trening og renndeltakelse kr 600

Kontigentene faktureres gjennom MinIdrett.

Hvordan søke medlemskap i Sandnes IL via MinIdrett

1. Logg inn på MinIdrett.no (https://minidrett.nif.no). Hvis du ikke har bruker, opprett ny bruker.

2. Velg fliken som kalles ‘’Medlemskap’’, og klikk på Finn ny klubb.

3. Skriv inn Klubbnavn Sandnes idrettslag og trykk Søk. Velg Sandnes Idrettslag (merk at det finnes to Sandnes idrettslag i Norge, velg den som ligger i SANDNES)

4. Velg hvilken gruppe du vil være med i og klikk Send søknad

For Ski/Langrenn velger du Langrenn.

Når søknaden blir behandlet blir du registrert i med de opplysningen du har lagt inn i MinIdrett.

Du vil deretter bli godkjent av gruppens medlemsansvarlige.