Meld deg inn i Facebook-gruppe
Nyttig informasjon for utøvere i laget f.o.m 15 år finner du her.
Generell informasjon for alle i laget finner du her.
I tillegg har enkelte av treningsgruppene eigne FB-grupper, sjekk med trener.

Friidrettsgruppen sin eksterne Facebook side finner du her.

Melding av overgang
Hvis du har representert et annet lag tidligere må du melde overgang til Sandnes IL. Det er litt forskjellige regler alt etter alder og hvor langt man flytter, m.m. Ta kontakt på fridrett@sandnes-idrettslag.no hvis du har spørsmål rundt overgang. Frist for å melde overgang er 31. desember.

Treningsgrupper og retningslinjer
Se oversikt over treningsgrupper og hvilke retningslinjer som gjelder. Struktur/retningslinjer er vedtatt av styret i friidrettsgruppen oktober 2019.

Treningstider
Treningstider og steder for de forskjellige gruppene finner du her.

Registrering i MinIdrett
Du melder deg inn i laget via MinIdrett. Følg denne oppskriften her

Lagstøy
Konkurransedrakt og overtrekksdrakt får du kjøpt via Trimtex bestillingsportal, som normalt åpnes to ganger i året: Trimtex.

Lisens
Før du kan konkurrere må du har lisens. Du registrerer deg her.

Treningsavgift
Hvert medlem får tilsendt krav om treningsavgift i fridrettsgruppen via MinIdrett.  Denne sendes normalt ut i januar. For sesongen 2021 gjelder følgende:
– Barn under 11 år: 600,-
– Løpegruppe for mosjonister: 1000,-
– Barn mellom 11-14 år: 1200,-
– Athletix gruppen: 1200,-
– 15+ gruppene: 1800,-

Medlemsavgift
Hvert medlem får tilsendt krav om medlemsavgift i Sandnes IL (hovedlaget), og medlemsavgiften sendes normalt ut i januar. For sesongen 2021 er den satt til 500 kr per år for et aktivt medlem.