Oppsummert: Fantastisk godt sportslig år for det største og fremste idrettslaget i Sandnes.  Sandnes Idrettslags utøvere med «Team Ingebrigtsen» i spissen er de meste omtalte idrettsutøverne i Rogaland.

SI har fokus på god økonomistyring. Til tross for underskudd på driften i 2018, kan styret igjen rapportere om en sunn og god økonomi. Laget har også god kontinuitet på leder- og trenersiden, og de fleste gruppene opplever medlemsøkning.

Årsmøtet for Sandnes Idrettslag 2018 avholdes i Radleståvå på Sandnes stadion mandag 18. mars kl 1900. Fristen for å sende inn forslag til behandling er nå ute. Det er ikke kommet inn noen saker som skal behandles.

Saksliste:

1. Åpning ved Hovedstyrets leder

2. Godkjenne de stemmeberettigete.

3. Godkjenne innkallingen, saklisten og forretningsorden.

4. Velge dirigent, referent, samt to medlemmer til å underskrive protokollen.

5. Behandle idrettslagets årsberetning, herunder gruppeårsmeldinger.

6. Behandle Sandnes idrettslags regnskap i revidert stand.

7. Behandle forslag.

8. Fastsette medlemskontingent for 2020 og gi gruppestyrene fullmakt til å fastsette treningsavgift for gruppens aktivitet.

9. Vedta idrettslagets budsjett.

10. Foreta følgende valg:

1. Leder
  2. Nestleder og kasserer
  3. 2 revisorer
  4. Valgkomité (gruppelederne)
  5. Ansvarlig for medlemsregister, politiattester og barneansvarlig

Vedlagt følger følgende dokumenter: