Vår inderlig kjære Else Laura Storhaug sovnet inn i natt 81 år gammel.

Else ble diagnostisert med kreft i starten av januar i år. Vi håpet så inderlig at det skulle finnes en behandling som kunne gjøre henne frisk, eller i det minste gi oss mer tid sammen. Det gikk så altfor fort.

Else var selve hjertet i laget vårt. Du hadde alltid et varmt smil. Du så alltid det beste i hver av oss. Med din væremåte, positivitet, kunnskap og erfaring så har du vært selve grunnsteinen i laget vårt. Du har vært et forbilde for oss alle. Ingenting vil noensinne bli det samme uten deg, Else. Savnet etter deg Else er så stort at det er vanskelig å sette ord på. Else kom til friidretten i 1979, den gang i Frøyland IL. Fra 1986 bidrog hun også i Sandnes Idrettslag. I 38 år har vi i Sandnes Idrettslag, og våre naboklubber i kretsen, hatt glede av hennes enorme innsats og dedikasjon i idretten som hun var så glad i. Else ga svært mye av sin tid til Sandnes Idrettslag. Forberedelser og gjennomføring av stevner var det hun brant mest for. Alltid først på plass og den siste som gikk.

Hun fikk SR-bank sin Ildsjelpris i 2019 og har også hatt audiens på slottet. Else ble æresmedlem i Sandnes Idrettslag i 2019. På vegne av hele Sandnes Idrettslag kan vi si at vi var så inderlig glade i deg. Du har betydd så mye for oss. I dag gjør det ulidelig vondt, men vi vil huske vår tid sammen med glede. Takk for gode minner og opplevelser. Takk for den enestående personen du var. Hvil i fred Else ❤️