Vi har i dag oppdatert spond med de kommende alpintsamligene som er planlagt etter Hintertux i høstferien og fremover mot desember. Det ser ut til å bli en travel tid i november med tre turer til Snø på Lørenskog før vi trekker ut av hallen og finner natursnøen på Haukeli i desember.

Planen er som følger:

• Uke 41: Heintertux
  • 2.-5. november Kretssamling Snø, påmelding gjennom klubb
  • 10.-12. November Ready Alpintfestival, ekstern påmelding direkte til arrangør
  • 16.-19. November Kretssamling Snø, påmelding gjennom klubb
  • 6.-10. Desember Kretssamling Haukeli, påmelding gjennom klubb

Merk at påmeldingen til alpintfestivalen gjøres direkte til arrangøren og link til påmeldingssiden finner der under arrangementet i spond. Klubben ordner med overnatting til alle samlingene, også alpintfestivalen.

For å gjøre det så smidig som mulig prøver vi å få ordnet slik at utøvere kan reise alene i felles transport sammen med trenere. Det vil bli lagt ut detaljert informasjon i spond når det nærmer seg.