I Sandnes IL Alpint bruker vi Spond som hovedkanal for den daglige informasjonen ut til medlemmer, utøvere og deres foresatte. Dette er informasjon knyttet til gjennomføring av klubbens egne arrangementer, treninger, renn, samlinger og dugnader.

I Spond vil vi for eksempel lege ut informasjon som er viktig i forkant av treninger så som endring av program, treningssted, nødvendig utstyr og forberedelser. Her vil det også bli lagt ut informasjon om alle renn og treningssamlinger som blir satt opp på skikretsens terminliste og informasjon om påmelding til disse.

For å få tilgang til gruppen i Spond må dere først være medlem i Sandnes IL Alpint. Deretter vil dere bli lagt inn manuelt og motta enten en sms, e-post eller et push-varsel med detaljer for å delta i vår Spondgruppe.

Klikk her for ytterligere informasjon om Spond, brukerveiledning og support…