Vi har gleden av å invitere barn og unge til årets friidrettsskole! Dette er både for medlemmer, og for de som ønsker å teste ut friidrett.

Når: 8.-12. august 2022 (kl. 10-14, barnepass 1 time før/etter inkl. i pris)

Sted: Sandnes Idrettspark

Alder: Passer barn fra 7 år (1. skoletrinn) til 12 år (7. skoletrinn)

Påmelding her: http://www.deltager.no/Landslagetsfriidrettsskole/event/friidrettsskole_2022_08082022

• Påmeldingsavgift: kr. 1400,- til 30. april, deretter økes prisen 1500,- i mai og 1600,- frem til påmeldingsfristen 6. august. Medlemsrabatt på kr. 200,-
  • Instruksjon av erfarne utøvere og instruktører
  • Friidrett, ballspill og andre fysiske aktiviteter med sosialt fokus
  • Lunch og vannflaske inkludert

Sandnes idrettslag arrangerer friidrettsskole over fem dager, 8-12. august. Her får barna lære seg friidrettsøvelser og idrettsglede gjennom lek og enkle øvelser. Målet med friidrettsskolen er å gi barn en opplevelse av mestringsglede og interesse for fysisk aktivitet. Friidrettsskolen er et sosialt og morsomt tilbud for barn som liker aktivitet.