skip to Main Content

Løpegruppa feirer om en måneds tid 1 års jubileum, og gruppa har virkelig etablert seg på relativt kort tid.

Da gruppa ble startet i november 2017, var det allerede på de første treningene mange som deltok, og antall medlemmer har økt siden den gang.

Trenerapparatet har blitt utvidet siden oppstarten, og vi har nå tre trenere som rullerer på de to treningene gruppen har hver uke. Trenerne holder høy kompetanse, og har mange gode råd å dele, enten du er nybegynner eller erfaren løper. Løpegruppa passer for absolutt alle, enten du er helt ny til løping eller har lang erfaring. Poenget på fellestreningene er å løpe sammen på et avgrenset område, der ingen blir fraløpt.

Treningen vil fortsette utover høsten og vinteren utendørs, der vi vil benytte idrettsparken med flomlys. Det blir også musikk til intervallene.

En ting er sikkert, de som startet som relativt ferske til løping i november i 2017, har hatt en markant fremgang siden den gang. Konklusjonen er nok at JA, trening virker. Å trene sammen med andre gjør det også enklere å komme seg opp av sofaen, spesielt nå som vi går mot mørkere tider.

Har du lyst til å sjekke ut om dette er noe for deg, er det bare å hive seg med noen ganger for å sjekke ut tilbudet. Kanskje du blir overrasket at løping kan være så kjekt.

 

Bilde:  Fra gårsdagens trening, der Henrik Ingebrigtsen stakk innom i sin sesongpause og delte råd.

 

Mosjonsgruppa:
Treningstid og sted:
Tirsdager 19:00-20:00. Oppmøte: Sandnes stadion. Langintervall
Torsdager 19.00-20.00. Oppmøte: Sandnes stadion. Kortintervall

Hovedtrener: Cecilie Klungtveit – cec_kk@hotmail.no

Hjelpetrenere: Sveinung Berge – sveinungberge123@gmail.com/ Christina Toogood – christinatoogood@gmail.com.

Altmuligmann: Geir Eikeskog – geir.eikeskog@sandnes-idrettslag.no

Mer informasjon om gruppa finnes her: https://www.facebook.com/groups/SandnesILMosjonister/

×Close search
Search