Alpintgruppen i Sandnes Idrettslag er svært stolte over å kunne annonsere at Upheads er med videre som sponsor. Upheads har vært med oss i et par år nå og er et viktig bidrag for at vi skal kunne tilby alpint som en idrett for alle.

Alpint er en idrett som er kjent for å være dyr. Derfor har vi i Sandnes Idrettslag et høyt fokus på å holde kostnadene så lave som mulig for våre aktive medlemmer. Dette gjør vi gjennom å gi støtte til heiskort, dekke trenings og påmeldingsavgifter til renn og samlinger, gi støtte til overnattingsdøgn på reiser og vi har så langt klart å drive uten treningsavgift.

Målsettingen er klar og tydelig; Alpint skal være en idrett for alle som skal gi barn og unge et tilbud med en god sosial ramme og skape skiglede. Dette hadde ikke vært mulig uten våre sponsorer. Upheads går nå inn for andre året på rad med sponsing av klubben i form av økonomisk støtte.

Upheads er i dag en stor og ledende it bedrift med lokal forankring i regionen. Fra sine kontorer på Forus og ellers i landet leverer de i dag trygge it løsninger til små og mellomstore bedrifter.

Hver dag rammes bedrifter, store som små, av dataangrep. Det kan få store konsekvenser og gjør vondt for drift, økonomi, effektivitet og for de ansatte. Upheads forebygger og forhindrer datakriminalitet og hjelper sine kunder å holde hodet kaldt underveis.

Det finnes tusenvis av løsninger for IT-sikkerhet, men hos Upheads kan kundene være trygge på at de alltid har den beste løsningen på markedet.

Upheads har i dag en portofølge på over 700 bedrifter der de tilbyr ulike it-løsninger, over 200 ansatte på kontorer i Sandnes, Bergen, Drammen, Haugesund, Oslo, Sandefjord og Trondheim.

Vi i Sandnes IL Alpint takker for tilliten og ser frem til det videre samarbeidet.